Martie, 2015

Interviu pentru Clubul ”Sănătatea are Gust”, diez.md

Sunteți unul din fondatorii întreprinderii sociale „EtnoGastronomica”. Ce înseamnă acest proiect social, care e scopul acestuia și prin ce se face deosebit?

În Moldova am lansat compania „EtnoGastronomica” în 2013, în format de antreprenoriat social. Scopul companiei este de a păstra tradițiile gastronomice autohtone, pentru tânăra generație și pentru viitor. Și aici mă refer nu doar la rețete, dar și la culturi, plante trandiționale, moduri vechi de prelucrare, de păstrare, alimentația pe timp de post și la sărbători. Aceste tradiții sunt culese de către noi, din diferite surse, îngrijite, înregistrate și prezentate publicului larg într-un format modern și atractiv. „EtnoGastronomica” este deosebită prin faptul că, deși este o companie privată, scopurile sunt sociale, iar profiturile eventuale vor fi reinvestite în obiectivele companiei și nu vor fi distribuite între fondatori.

Citește mai departe